خانه / فروش اینترنتی کتاب های الکترونیکی / کتاب جامع آموزش زبان سی شارپ 2015

کتاب جامع آموزش زبان سی شارپ 2015

C_Sharp_logo
C_Sharp_logo
C_Sharp_logo

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی با  #c جزو آن دسته از کتابهای آموزش سی شارپ است که بدون اینکه کاربر را درگیر پیچیدگی های زبان #c بکند با توضیح های ساده و مختصر و مثال های کاربردی در محیط ویژوال ، یادگیری زبان برنامه نویسی #c را برای کاربران تسهیل و آنها را در زبان سی شارپ مسلط می کند .

همزمان با معرفی چهارچوب کاری .NET ، مایکروسافت یک زبان برنامه نویسی جدید به نام #C که د ر اصطلاح سی شارپ خوانده می شود را به آن اضافه کرد.

#C طراحی شد تا نقش یک زبان برنامه نویسی ساده، مدرن، چند منظوره و شی گرا را برای چهارچوب کاری .NET ایفا کند. از طرف دیگر، C# مفهوم های کلیدی و قابلیت های خوب سایر زبان های برنامه نویسی به ویژه جاوا را قرض کرده و درون خود دارد.

در کتاب آموزش #C معرفی شده به مهم ترین موضوعات و کاربردهای #C مسلط خواهید شد.از لحاظ نظری، #C می تواند تا سطح کد ماشین یا اسمبلی کامپایل شود، اما در کارکرد واقعی، همیشه به همراه چهارچوب کاری .NET استفاده می شود.

درباره‌ی mohsenaskari

هیات علمی و مدرس دانشگاه در رشته کامپیوتر و همچنین مدرس دوره های آمادگی کنکور در مقاطع تکمیلی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار در موسسات پارسه و مدرسان شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *